Am ramas blocati in lift! Asa, cu stil, intre etaje. Multumim, Auras! :) Stiti, fratele meu gaseste viata a fi monotona si, din cand in cand, il apuca tzopaitul in ascensoare. Meh, not a big deal... Nu eram decat 4 persoane izolate intr-un spatiu lejer de 1 pe 1. De fapt 5, daca-l numaram pe Cip de doua ori! :D Din fericire, am fost salvati de un locatar amabil inainte de a folosi "the pee corner", spatiu selectat cu aleasa dibacie de catre brother (pe cel din dreptul meu, desigur). Eroul a reusit sa deschida usa liftlui si ne-a scos pe rand, pac pac, pe sus; si nici n-am fost taiati in doua de cabina electrica! \:D/

P. S. : uitati-va la mama... isn't she a cutie? :))

2 Comments:

  1. Anonim said...
    :))) si-a dat seama ce podoaba are la usa :)))
    Alex said...
    eh, na.. dar nu era nevoie, stiam cu totii deja! :)) i-am zis ca trebuia sa-l duca la "marne" cand era mic :D

Post a Comment