Urasc maxim alegerile electorale, indiferent de scopul si tinta lor. Cele de azi n-au facut exceptie. Sunt doar niste formalitati care nu aduc nimic nou sau bun. Si totusi, ma prezint, negresit, de fiecare data.


Tanti responsabila pe sectia de care apartin a fost foarte simpatica :) Ii spun, frumos, ca nu doresc sa votez pentru referendum. Da din cap cu putere, ca semn ca a inteles si, voinica, imi da o hartie la semnat. Semnez. Ma uit la femeie... Ramasese blocata. "- S-a intamplat ceva?", intreb. "- Da... ma scuzati.. V-am dat la semnat foaia pentru participarea la referendum... " apoi, speriata, se intoarce la tipul de langa ea. "Gigi! Intreab-o repede pe Cocuta ce fac!!" Fuck... imi spun in gand... Se stransese ceva lume in spatele meu... Ma grabesc s-o scot pe tanti din criza. "Lasati, doamna, asa... Votez si pt asta, n-are nimic..." Ma bag in cutie, pun o stampila pe lista cu presedintii si cate 17 pe cele cu referendumul si ma intorc dupa buletin. Mi-l da cucoana, dar nestampilat. Nu stiu daca e obligatoriu sau nu sa-mi puna si stampila, dar mie asa imi place. Abtibildul fara stampila e ca shaorma fara cola. Sau ca fotbalul fara bere. Sau ca nunta fara lautari. Sau ca tigara fara cafea, samd. So... Imi pun fatza de milog si o rog pe tanti sa-mi puna si stampila, ca sa plec satisfacuta. Imbiba duduia bine stapila in cerneala si FLEOSHC! Ditaaa, putin mai cu foc daca apasa, si-i sarea fix intre ochi tona de cerneala regurgitata pe cartea mea de identitate. Ntz ntz ntz. Cata patima... Plec. Cu buletinul in mana. Sa se usuce gainatul. S-a uscat. Dupa o ora.

Later that day....
Se duce si Auras sa voteze. La intoarcere, nici nu intra bine pe usa, si aud "Doamne, cat era aia de proasta!" Haha, imi spun, plecandu-mi urechea, sa aud mai bine ce are baiatul de zis. "Ma duc frumos la ea si-i spun ca refuz sa votez pentru referendum." "Go on..", ii spun, curiozitatea mea atingand cote maxime. "Imi da o foaie s-o semnez, iar de pe cealalta imi taie numele. Dintr-o data o aud exclamand.. -Ooops.. v-am taiat, din greseala, numele de pe cea cu prezidentialele... -Pai cum? Eu vreau sa aleg un presedinte! - Da, da, uitati buletinul.. votati, votati. Sper sa nu fie nicio problema..."

Gigi!!! Cocuta!!! :))))

Da! Da! Da! Imi place!! Abia astept sa votez si pe 6! :D

2 Comments:

  1. Unknown said...
    hahaha ! tare :) pacat ca nu pot sa votez , de fapt nu am votat niciodata :|
    ciprian said...
    misto comparatii :)

Post a Comment