Azi, in timp ce ma jucam tacticos cu un cutit, Oana declara : "Eu o vad pe Alexandra in stare sa omoare pe cineva." Hmm... Am luat-o ca pe un compliment :)

Nu stiu exact ce anume face un criminal sa fie criminal... Abuzata in copilarie nu-mi aduc aminte sa fi fost. Cred ca am primit o educatie corecta. Libertatea de exprimare nu mi-a fost ingradita in mod deosebit. Nu ma excit cand vad catei morti (desi... am o curiozitate morbida de a intoarce capul dupa fiecare leş sfartecat pe langa care trec cu masina...). Nu am inclinatii zoofile sau alte preferinte sexuale neobisnuite. Nu fac parte din secte religioase dubioase (sau nedubioase). Nu am fobii prea ciudate. Recunosc ca ma obsedeaza ideea de a fi rapita de extraterestrii si sunt ingrozita de o anumita creatura de pe Terra. Nu de paianjeni, serpi sau cocalari... Informatia o voi tine secreta, pentru a nu putea fi folosita impotriva mea... Si mai recunosc ca am cele mai ciudate vise din cate am auzit. Si ma mandresc cu asta! In curand, voi avea suficient material incat sa produc cel mai de succes film de groaza ever made :D In rest... imi plac apusurile de soare si plimbarile lungi pe plaja ( intre 7 pm si 9 pm, ca sa nu ma bata soarele in crestet, dar nici sa dârdâi de frig. Asta daca nu am facut insolatie in ziua respectiva, astfel racoarea fiind binevenita). Mananc shaorma in cantitati industriale, imi plac bauturile energizante cu wiski, cola, caldura atunci cand mi-e frig, biografiile criminalilor in serie (Chikatilo e preferatul meu) si visez sa predau engleza copiilor din Africa.
Daca se pricepe cineva la intocmirea profilelor psihologice, sa-mi dea de stire daca cei din jurul meu sunt in pericol.

PS: unde facem si noi revelionul anul asta?

0 Comments:

Post a Comment