Am o mare problema... S-a intamplat, nu de putine ori, sa mi se greseasca numele. Ciudat, pentru ca nu am un nume greu de pronuntat sau rar inalnit. Atat numele cat si ambele prenume sunt extrem de comune. De ce, oameni buni, imi scrieti numele gresit?????? Nu ma cheama ALEXANDRU :(( Sunt fata, am tzatze si ma dau cu ruj!!!


AlexandrU - pe adeverinta data de medicul sportiv, declarandu-ma capabila de efort fizic. Asta DUPA ce m-a ascultat la plamani, insistand sa imi dau bluza jos. Mentionez ca in ziua cu pricina nu purtam sutien.......
AlexandrU - pe una din scutirile de la doctorul de familie.
AlexandrU - pe una din adeverintele de student.
AlexandrU - in actul pe care mi l-a intocmit o tanti pentru a-mi face card.
AlexandrU - cand am fost strigata, dupa cum va bine povesteam intr-o postare anterioara, in sala de judecata.
AlexandrU - pe invitatiile adresate profesorilor pentru a se prezenta la cursul festiv de sfarsit de facultate. Iar de data asta, nu doar Alexandru... ci AlexandrU ElenA! CUUUUUM????? :(( Cat de dobitoc sa fii sa faci o asemenea greseala?

Fucked up people...

Urmatorul care imi va gresi numele va suporta consecintele!!

0 Comments:

Post a Comment