Pac! Pac!

Am dat de curand peste niste poze mai vechi si ce-am gasit e de nepretuit :))

Inspirat de curentul emo, Mihaitza al nostru s-a tras in poza cu scopul de a-i satiriza pe baietii care folosesc aceasta "miscare" ca o scuza de a se purta ca niste fete. Eu zic ca i-a iesit :))

Mai jos avem un exmplar emoist... talentat, fermecator si sensibil.. Amantul perfect! L-am gasit azi pe net si m-a incantat maxim! Evident, mana de pe piept m-a cucerit :X

In noptile pustii si reci ma voi gandi la privirea lui sincera, la pieptul lui viguros, la patul lui pregatit pentru actiune si la muzica lui Barry White de pe fundal... Wait.. m-am lasat dusa de val :))

Mihaitza vs. Emo-dude? Mihaitza, se stieee!! Asa privire?!? N-ai cum sa-i rezisti? :X

4 Comments:

  1. ciprian said...
    se stieeeeeeeeee \m/
    Smiley_tgv said...
    pa sisteeem, e idolu la femei, care este, si nu, nu e gay :))
    Anonim said...
    Good brief and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.
    burghi said...
    no, scoate poza cu mihaitza al vostru, ca ma dor ochii cand ma uit la el :-L
    si poza cu emonelu e maxima. cu tot cu peisaj. :))

Post a Comment